Ny app: Bedre Tivoli-oplevelse lige ved hånden

8. april 2014

Med Tivolis nye app bliver Tivoli-oplevelsen endnu bedre for Havens gæster. Samtidig bliver årskortet digitalt, så man altid har det ved hånden.

Med Tivolis nye app bliver Tivolioplevelsen endnu bedre. App'en gør dit årskort digitalt, så det altid er ved hånden, den holder dig opdateret med spændende events, forestillinger og koncerter – og under besøget i Haven kan du blive vist vej til nye oplevelser i Haven!

Marketingchef Thomas Erichsen fra Tivoli glæder sig over den nye app: "Vi er længe blevet spurgt om vi 'ikke snart skulle have en app'. Men vi besluttede hurtigt at en Tivoliapp ikke skulle være en lappeløsning, men noget der virkelig kunne styrke Tivolioplevelsen og både betage og servicere vores gæster. Noget der tilføjer reel værdi til Tivoli-turen. Det har vi fået nu."

App'en er helt fokuseret på at facilitere den bedst tænkelige Tivolitur. Når den registrerer at du fysisk befinder dig i Tivoli, giver app'en dig mulighed for at blive holdt opdateret med alt hvad der foregår i Haven – og få vist vej til det der fanger interessen.

Magnetix har leveret hele processen fra indledende koncept og design til færdigkodet app, og CEO Martin Bochineck deler Tivolis begejstring: "Det er et utroligt vigtigt skridt på vej mod vores fælles vision om den ægte omnichannel-oplevelse. Website, selvbetjeningskioske og app er bygget som en samlet løsning og er fuldt integreret – og det giver nogle helt nye muligheder for at give gæsten fantastisk service på tværs af kanaler."

Tivolis App kan downloades gratis i App Store og i Google Play – og opleves naturligvis bedst i Tivoli.

Martin
Bochineck

CEO


(+45) 8838 3010