Royal Copenhagen genfinder julemagien

22. december 2016

Det er de varmeste minder, der former de juletraditioner, vi giver videre til vores børn.

Og det er netop traditionerne fra barndommen, der er omdrejningspunktet i årets julekampagne fra Royal Copenhagen, som Magnetix har været med til at udvikle.

Det hele handler om at genfinde og dele julemagien og fortælle om de traditioner, som gør julen til højtiden over dem alle.

Målrettede mails og klog bannerføring

Kampagnen har budt på målrettede teasers til eksisterende kunder efterfulgt af launch-mails med opfordring til at dele sine juletraditioner på kampagnesitet.

I de bredere digitale medier har en intelligent bannerkampagne forsøgt at fange udvalgte målgruppers opmærksomhed og få dem indenfor i julevarmen.

De smukke Royal Copenhagen produkter er selvfølgelig til stede i kampagnen, men bevidst trukket lidt i baggrunden. De fungerer som det naturlige udgangspunkt for at nyde julen med alt, hvad den byder fra start til slut. 

Besøg kampagnesitet her

Jimmi Eriksen

Executive Director


(+45) 8838 3010