Endnu en stærk imagemåling for Magnetix

14. januar 2016

Magnetix indtager for tredje år i træk førstepladsen i den årlige brancheundersøgelse, MyImage. Bureauet går frem på alle parametre og øger afstanden til de øvrige digitale bureauer.

Den årlige imageundersøgelse i bureaubranchen er lige blevet offentliggjort. Undersøgelsen udføres af MyResearch i samarbejde med Bureabiz. Som i de sidste mange år er beslutningstagere med stillinger som marketingdirektør eller digital chef blevet spurgt om deres kendskab og holdning til de danske medie-, reklame- og digitalbureauer. 704 af dem har besvaret undersøgelsen.

"Der er mange priser og awards i vores branche, men MyImage udmærker sig ved at være markedets - og dermed vores kunders - dom over os og det er vi naturligvis optaget af. Resultaterne for 2015 er meget opmuntrende”, udtaler CEO Martin Bochineck. “Alle medarbejdere i Magnetix har gjort en stor indsats for at levere varen til vores kunder, og denne undersøgelse dokumenterer at det har båret frugt og at vi er på rette vej. Det er vi sindssygt glade for.”

Magnetix indtog for første gang pladsen som nr. 1 i 2014-undersøgelsen. I 2015 var førstepladsen sikker og i år er afstanden til resten af branchen yderligere vokset. “Ud over at levere god service og værdiskabende løsninger til vores kunder, har vi også arbejdet på at blive lidt mere kendte i branchen. I en årrække har vi fløjet lidt under radaren, nu er vi ved at have fået et navn.”

Har du spørgsmål til undersøgelsen bedes du kontakte Martin Bochineck på mbo@magnetix.dk

Brand Power Index:

  • 225: Magnetix
  • 142: Vertica
  • 140: Creuna
  • 139: Hello Group
  • 119: Valtech
  • 114: Think! Digital
  • 114: In2Media
  • 111: IH Nordic
  • 108: Vertic
  • 107: 1508

Kilde: MyImage 2016, MyResearch

Brand Power - hvad er det?

MyImage rangeringen bygger på MyResearchs model for Brand Power. Brand Power beregnes som et gennemsnit af henholdsvis Brand Strength, som især handler om kendskab og pitchintention, og Brand Position, som består af en række kvalitative parametre som fx evne til at skabe resultater, strategisk rådgivning og kreativ styrke.

Martin
Bochineck

CEO


(+45) 8838 3010