Kom til Morning Essentials med Mike Plimsoll fra Adobe

23. oktober 2018

Teknologi og data er brændstof for den digitale rejse. Men der skal mere i tanken for at komme godt afsted. Kom til Morning Essentials d. 13/11 i København eller d. 14/11 i Aarhus og hør, hvordan du også får organisationen med på rejsen.

Hvis man vil opnå digital succes kræver det meget mere end tech og data. Mange virksomheder har på den hårde måde lært, at det kræver både lederskab, nye kompetencer og ’ways of working’. Ja, faktisk en ny måde at organisere sig på.  

Adobe har for nylig analyseret, hvordan førende digitale pionerer har organiseret sig omkring deres digitale dagsordener, hvad der er de centrale drivers, og hvilke strukturer der lægger fundamentet for succes.

Oplev Michael Plimsoll, Industry Marketing Director i Adobe, som deler trends og konklusioner fra den dugfriske analyse om, hvad der karakteriserer de vellykkede ’digital organisations’.  

Bjarke Sejersen, Head of Digital i Satair, lægger også vejen forbi og præsenterer en konkret case om digital transformation hos den globale fly-reservedele leverandør. I Aarhus bliver dette indlæg præsenteret af Marina Nielsen, Director Creative Strategy i Magnetix.

Morning Essentials er en række af korte, inspirerende morgenseancer om et aktuelt emne i tidens marketingdebat.

Udover de gode indsigter i biografmørket kan du glæde dig til varme croissanter og friskbrygget kaffe. 

Vi gør opmærksom på, at hovedoplægget ved denne Morning Essentials vil foregå på engelsk.

PROGRAM

08:30Kaffe, croissanter og check-in

09:00Ingredients of successful transformations
København: Martin Bochineck, CEO, Isobar Nordics.
Aarhus: Lene Thirup, Executive Director, Magnetix Aarhus

09:10Trends in Digital Organization
Michael Plimsoll, Industry Marketing Director, Adobe

09:45Satair (Airbus spare parts) case
København: Bjarke Sejersen, Head of Digital, Satair.
Aarhus: Marina Nielsen, Director Creative Strategy, Magnetix

10:10Spørgsmål og afrunding

Hvem er dette særlig interessant for?
Arrangementet henvender sig til Marketing Managers, CMOs, CTOs, digitalt ansvarlige og data-ansvarlige.

DER ER NU LUKKET FOR TILMELDING TIL BEGGE ARRANGEMENTER