Morning Essentials om Machine Learning med IBM og Watson

12. juni 2017

Vi er glade for at invitere til næste runde Morning Essentials tirsdag d. 27. juni kl. 9:00-10:15 i Palads Biografen, hvor vi undersøger et af øjeblikket mest spændende emner: Machine Learning.

I samarbejde med IBM Watson kan du denne morgen få både indblik og overblik: Fra den helt enkle indføring i, hvad machine learning er og ikke er, til præsentation over, hvad der faktisk er teknologisk muligt nu og i den nære fremtid.

Magnetix supplerer med en række inspirerende cases som er udviklet i vores globale Isobar-netværk. 

Morning Essentials er en række af korte, inspirerende morgenseancer om et enkelt aktuelt emne i tidens marketingdebat - gratis for Magnetix' kunder og samarbejdspartnere.

Foruden de gode indsigter i biografmørket byder vi på varme croissanter og friskbrygget kaffe.

Alle indlæg afholdes på dansk, dog vil slides for enkelte indlæg være på engelsk.

Program - tirsdag d. 27. juni:

08.30Registrering og morgenkaffe

09.00Nicholai Reinseth, Magnetix: Velkomst og introduktion
Vi sætter scenen for, hvordan machine learning påvirker vores digitale hverdag - og fremtid.

09.10Sebastian Franck, Magnetix: Kan man træne en maskine?
Eller hvorfor der er en kringlet, men ubrudt linje fra den statistik du lærte i skolen til AI, machine learning og algoritmedesign. Vi giver en bluffer’s guide til emnet, så du er klædt på til de efterfølgende indlæg – og dit næste netværksmøde.

09.25Saii Joveini Shahnazi, IBM Watson: Kognitiv computing i praksis
Hvad er de teknologiske muligheder i kognitiv computing i dag? Oplev hvad der kan lade sig gøre inden for bl.a. sproggenkendelse, chatbots og prædiktiv teknologi - og få et bud på, hvordan den nærmeste fremtid ser ud på området.

09.50Nicholai Reinseth, Magnetix: Cases fra nær og fjern
Hvordan kan machine learning-teknologi bruges i marketing? Vi viser udvalgte cases fra vores globale Isobar-netværk.

10.00Magnetix: Spørgsmål og afrunding

Hvem er dette særlig interessant for?
Arrangementet henvender sig til Marketing Managers, CMOs, CTOs, digitalt ansvarlige og data-ansvarlige.

Det er gratis at være med, men bindende at tilmelde sig.

 

DER ER NU LUKKET FOR TILMEDING TIL DETTE ARRANGEMENT!