Kom til Morning Essentials d. 24/6 om The Internet of Social Things

27. maj 2015

Ifølge analytikerne er næste bølge i Internettets turbulente udvikling ”The Internet of Things” – og den kommer over os med en tsunamis fart og styrke. Kom og hør Grímur Fjeldsted holde sit roste foredrag ”#IoT – The Social Network of Things” og få Magnetix’s bud på, hvad Apple Watch betyder for markedsføring.

Morning Essentials er en række morgenarrangementer, hvor vi inviterer kunder og venner indenfor i Meldahlsgade til 60-minutters præsentationer om udvalgte udfordringer i det digitale medielandskab.

Onsdag d. 24. juni sætter vi fokus på ét af tidens hotteste emner – med et twist. Vi kalder det The Internet of Social Things. Flere og flere af de ting, vi omgiver os med, går online – bilen, badevægten, Sousvide’n for bare at nævne tre. Men når vores fysiske apparater bliver koblet på nettet, vil de også blive brugt til at koble mennesker sammen. De vil kort sagt blive sociale. Og det sker lige nu.

Hør Grímur Fjeldsted give en ny version af sit foredrag ”#IoT – The Social Network of Things” som var det højst vurderede indlæg på årets Social Media Week. Grímur fortæller os hvad vi skal forvente, når sociale netværk ikke kun er noget der eksisterer på mobilen, men slår igennem på gaden, i køkkenet – og i soveværelset. Og få Magnetix’ bud på hvad den måske mest hypede ”Internet Thing” – Apple Watch - får af betydning for digital markedsføring.

 Tilmeld

Program - d. 24. juni:

08.30Registrering og morgenkaffe

09.00#IoT – The Social Network of Things
Vi er glade for at præsentere Grímur Fjeldsted, Digital Innovation Manager, ECCO Innovation Lab, til Magnetix Morning Essentials. Grímur har beskæftiget sig med social media siden Facebook var en digital årbog for collegestuderende på Harvard. Han giver os et tankevækkende indblik i hvor stor en omvæltning det bliver, når alle ting bliver forbundet i hvad der vil vise sig at være verdens største sociale netværk.

09.45Kan man bruge Apple Watch til markedsføring?
Det tog virksomhederne 5-6 år at indhente den mobile udvikling som blev sparket i gang af Apple iPhone – skal det tage lige så lang tid at forstå Apple Watch? Creative Director og Partner, Sebastian Franck giver et provokerende bud på hvordan du kommer med på bølgen.

09.55Spørgsmål og svar

Hvem er dette særlig interessant for?
Arrangementet henvender sig til Marketing Managers, CMOs, digitalt ansvarlige og folk med ansvar for innovation og nytænkning.

Arrangementet har været afholdt.

Meld dig til nederst på siden, så vil du modtage vores nyhedsbrev herunder information om kommende arrangementer.