Morning Essentials om Content Marketing med Red Bull

18. august 2015

Sælger man virkelig mere energidrik, hvis man sender en mand 39 km ud i rummet – og får ham til at springe ned igen? Kom til Morning Essentials d. 23/9 og hør Red Bulls eget svar.

Den 23. september er det atter tid til Morning Essentials, som vi denne gang afholder i Dagmar Biografen. Vi glæder os til at byde dig på en god portion inspiration og netværk om et af 2015’s hotteste temaer: Content Marketing.

Vi inviterer på et spændende indlæg fra en absolut sværvægter indenfor content marketing:
Red Bull. Giver det bedre placering på supermarkedshylden at holde udspringskonkurrencer fra Operaens tag? Red Bull har gennem de sidste år sat nye marketingstandarder. Men virker det? Og hvilke perspektiver rummer deres erfaringer for din virksomhed?

Magnetix' egne eksperter supplerer med et inspirerende bud på vejen til succes med content marketing - og gode råd til hvordan du kommer i gang.

Foruden de gode indsigter byder vi på croissanter og friskbrygget kaffe. Hele herligheden er programsat til en time – for som med al content marketing er det kvalitet og ikke kvantitet, der er kodeordet denne morgen i Dagmar Biografen i Jernbanegade.

 Tilmeld

Program - d. 23. september:

08.30Registrering og morgenkaffe

09.00Vejen til succes med content marketing
Den moderne forbruger har droppet tv¹et til fordel for Netflix og HBO for at undgå reklamer, er blinde for bannere når de surfer på nettet og er komplet ligeglade med annoncer i blade og aviser. I dag handler det om at producere relevant og værdifuldt indhold til forbrugerne for at få og holde deres opmærksomhed. Content marketing er taktikken, men hvorfor er det vigtigt - og hvordan får man succes med det? Bliv klogere på de gode principper og få inspirerende eksempler når Creative Strategist Søren Ravn og Creative Director Nicholai Reinseth giver dig hemmeligheden bag værdifuld content marketing for netop din virksomhed.

09.25Red Bull giver vinger til mennesker og ideer
Igennem content og involvering af målgruppen har virksomheden skabt en særlig brandposition og en ny produktkategori igennem de sidste 25 år. Red Bull Danmarks Marketing Director Claus Nielsen, giver et indblik i virksomhedens filosofi og hvordan de lokalt arbejder, med eksempelvis at gøre en ekstremsports konkurrence, som Red Bull Cliff Diving fra Operahuset, til en folkefest med mere end 35.000 tilskuere. Kom med bag kulissen og hør hvordan Red Bull arbejder med integrerede kommunikationsplatforme, effekten af disse, samt hvilken rolle Red Bull Media House spiller i den sammenhæng.

09.55Spørgsmål og svar

Hvem er dette særlig interessant for?
Arrangementet henvender sig til Marketing Managers, Social Media Managers, CMOs, digitalt ansvarlige og folk med ansvar for content.

Arrangementet har været afholdt.

Meld dig til nederst på siden, så vil du modtage vores nyhedsbrev herunder information om kommende arrangementer.