Louis Poulsen sætter spot på de digitale ambitioner

6. januar 2017

Louis Poulsen ønsker at give kunderne endnu stærkere digitale oplevelser – og den ikoniske, danske belysningsproducent har valgt Magnetix til at hjælpe med opgaven.

Overordnet handler det om at styrke Louis Poulsens online tilstedeværelse og gøre et stærkt brand endnu stærkere. Som David Obel Rosenkvist, Director of Brand and Communications i Louis Poulsen, siger: ’Vi vil gerne sætte ekstra tryk på vores digitale ambitioner – og det glæder vi os til at gøre sammen med Magnetix’.

Et stærkt brand på en fed rejse

I Magnetix er Christina Rind Helsbro, Chief Commercial Officer selvsagt rigtig glad for det nye samarbejde: ’Louis Poulsen er et ikon, som i bogstaveligste forstand lyser op både i Danmark og internationalt. Vi skal være med til at udbrede kendskabet til Louis Poulsen-brandet og sikre, at kommunikationen rammer hver enkelt kunde eller potentiel kunde med maksimal effekt. Det er en fantastisk rejse at være med på’.

 Det bliver samtidig en opgave med stor spændvidde. Louis Poulsen er nemlig ikke blot repræsenteret og respekteret i det meste af verden med sine berømte designlamper. Louis Poulsen tilbyder alle typer belysning og har derfor mange forskellige målgrupper med vidt forskellige behov indenfor både B2B og B2C. 

Arbejdet er i fuld gang

Det er endnu for tidligt at give konkrete eksempler, men Christina Rind Helsbro opsummerer: ’Vi skal være digitalt bureau for Louis Poulsen og bidrage med vores kompetencer – både high level i forhold til digital strategi og helt nede i materien, hvor løsningerne skal skrues sammen og implementeres – og arbejdet er i fuld gang’.

Christina
Rind Helsbro

CCO, Partner


(+45) 8838 3010