Nyt lalandia.dk bringer oplevelsen tættere på

1. april 2016

Explore – plan – book er mantraet bag det nye lalandia.dk, som virksomheden netop har søsat sammen med Magnetix. Det handler om at bringe oplevelsen tættere på fra første klik.

De kreative pejlemærker

Udtrykket i det nye site kredser om tid til hygge, sjov og samvær i ideelle rammer for enhver travl børnefamilie.

  • Tættere på oplevelsen
  • Følelsen af nærvær og samvær
  • Et legende udtryk 
  • I øjenhøjde med børnenes oplevelser
  • Kvalitetstid for familier

Let og smidigt trods tung grafik

Det nye responsive site bruger video og billeder i langt højere grad end tidligere – og det har stillet store krav til teknisk udvikling og eksekvering for at sikre god performance og en flydende oplevelse. Samtidig er content nu præsenteret mere sammenhængende for at styrke oplevelsen af flow fremfor en masse klik.

Fleksibilitet i forhold til back-end

I den tekniske opbygning har der været fokus på maksimal fleksibilitet. Et feriecenter som Lalandia har stort behov for skiftende priser i forhold til sæsoner, belægning og lokationer, så yielding (varierende priser) er tænkt ind i kernen af løsningen. Det samme gælder muligheden for at føje flere feriecentre til de eksisterende i Rødby og Billund.

Se det nye lalandia.dk

Martin
Bochineck

CEO


(+45) 8838 3010