Isobar cementerer sin position i Gartners "Magic Quadrant"

6. april 2018

Gartner har igen taget temperaturen på de største, digitale bureauer i verden – og for 4. år i træk er Isobar rangeret som ”leader”.

At sige, vi er glade for resultatet af Gartners dugfriske analyse af verdens digitale bureauer, vil være en underdrivelse. Det er kæmpestort, at Isobar er placeret øverst til højre i Gartners Magic Quadrant – endda for 4. år i træk og med fremgang på alle parametre. 

Et resultat af kundernes feedback  

Gartners analyse bygger på en heftig proces med grundige interviews og reviews med kunder i hele verden – og også kunder i Magnetix linked by Isobar. Kunderne skal blandt andet igennem et 43-siders spørgeskema og et timelangt teleinterview med Gartner. Denne feedback udgør sammen med en række andre faktorer det samlede billede af de 21 største, globale digitale bureauers styrke, vision og evne til at eksekvere.

"I believe this consistent accolade is a testament to our commitment to reimagine digital marketing through experience led transformation, product/service design and brand commerce." - Jean Lin, Global CEO, Isobar.

Fra 3.700 til 6.500 medarbejdere på 4 år

I de fire år, hvor Isobar er kåret som ”leader” i Gartners analyse, er bureauet samtidig vokset markant i både medarbejderantal og omsætning. 3.700 medarbejdere er blevet til 6.500, og omsætninger er øget med 100%. Det vidner om en stærk position i markedet, hvor Isobar sammen med kunderne er med til at skabe transformation gennem kreativ brug af indsigt og digitale muligheder.

"Gartners analyse og markedets anerkendelse af Isobar som en af de ledende digitale bureauer i verden er en kæmpe cadeau – både til os og til alle vores kunder, som har modet og viljen til hele tiden at flytte grænser." - Martin Bochineck, CEO, Isobar Nordics

Martin
Bochineck

CEO


(+45) 8838 3010