Hør om e-handel i et omnichannel-perspektiv

9. oktober 2014

Så er vi klar til næste runde Morning Essentials. Hvis ikke du allerede kender arrangementerne, så er det her vi mødes med kunder og venner om aktuelle, faglige emner. Det varer 60 minutter og er gratis at deltage.

Vi ved, at forbrugeren laver research via alle kanaler, inden han køber. Og vi ved, at forbrugeren interagerer med og taler om dit brand via alle kanaler – både før og efter købet. Derfor er det også meget vigtigt at kunne sælge og levere varen via alle kanaler. Men hvilke krav stiller det egentlig til din e-handelsløsning? Få svaret til Morning Essentials d. 31. oktober.

Program:

08.30Registrering og morgenkaffe

09.00Hvad betyder omnichannel-paradigmet for din e-handelsløsning
Strategy Director Rasmus Houlind giver en indføring i hvilke krav omnichannel-paradigmet stiller til din e-handelsløsning og hvad der skal til, for at den spiller sammen med dine øvrige salgs- og kommunikationskanaler. Hvilke krav til funktionalitet, samt ikke mindst organisering, incitamenter og agilitet opstår der, og hvad kan du gøre for at løse dem.

09.25Cases
Lars Grønkjær fra Demandware gennemgår adskillige eksempler fra den virkelige verdens innovative e-handelsløsninger – bl.a. Adidas, House of Fraser, Rituals og Ticket to Heaven. Herunder eksempler på click’n’collect, assisted sales, virtual shopping window, endless aisle mm. - og hvilken effekt det kan have for forretningen.

09.50Spørgsmål og svar
10 minutter til spørgsmål afslutter 60 minutters Morning Essentials. 

Hvem er dette særlig interessant for?
Arrangementet er relevant for dig, der har interesse i– eller beslutningsansvar ift. udviklingen af jeres e-handelsløsning og integrationen af denne i jeres forretningsstrategi.

Arrangementet har været afholdt.

Meld dig til nederst på siden, så vil du modtage vores nyhedsbrev herunder information om kommende arrangementer.