Brødrene Dahls omni-vision er bragt til live

14. marts 2017

Det kræver en vis portion mod at pille ved et e-handelssite når mere end 1/3 af omsætningen bliver skabt digitalt. Omvendt kan man ikke flytte sig ved at blive, hvor man er. Og viljen til hele tiden at flytte både sig selv og markedet er afgørende for Brødrene Dahl – Danmarks største VVS-grossist.

Et stort skridt nærmere ’omnichannel delivered’

I flere år har Brødrene Dahl arbejdet målrettet frem mod en omnichannel-vision, hvor alle touch points er bundet sammen og baseret på én fælles kilde til data og indsigt.

I dén vision har det nye sites været den afgørende, manglende brik, som nu er på plads. Det betyder, at Brødrene Dahl fremover kan kommunikere 1-1 med kunderne på tværs af det lynhurtige nye BD.dk, 52 fysiske butikkers kassesystem/POS, BDmobil app’en via in-app push og ibeacons, Adobe Campaign e-mails, SMS og eksterne bannere. Alt sammen i realtid på baggrund af adfærd. 

For den enkelte VVS’er giver det en helstøbt og sammenhængende oplevelse, hvor materialer, viden, råd og kundeservice kommer på rette tid og sted. Det gør hverdagen nemmere og giver endnu bedre overblik. 

Magnetix har stået for udvikling af strategi, UX, design, frontend, backend og content, mens Vertica har lavet backend på commerce-delen.

Besøg det nye BD.dk her

Jimmi Eriksen

Director of Campaign Services, Partner


(+45) 8838 3010