Audi på ny digital kurs med Magnetix som co-driver

21. oktober 2014

Progressiv innovation har gjort Audi til et af verdens førende bilbrands. Nu vil Audi Danmark være førende indenfor digital tilstedeværelse. Og Magnetix skal hjælpe med at køre ambitionen i mål.

Audi Danmark har valgt Magnetix som sit nye digitale bureau. Ud over at eksekvere digitalt på kommende kampagner skal Magnetix fokusere på at fremme Audis digitale tilstedeværelse ved bl.a. at udnytte data til at optimere kommunikationen til de, der viser interesse for Audi. Om det overordnede mål for samarbejdet siger marketingschef for Audi Danmark, Christine Jelved:

”Audis DNA er: Vorsprung durch Technik. Og det er den konstante drivkraft bag udviklingen af vores biler. Nu vil vi med hjælp fra Magnetix bruge samme afsæt for udviklingen og etableringen af en omnichannel strategi.”

Magnetix har en stærk kærlighed til biler og har i en årrække løst netop digitalbåret kundedialogopgaver for Toyota. Med tilkomsten af Audi Danmark stiger bureauets egne ambitioner for at sætte nye standarder indenfor omnichannel integration på bilmarkedet.

Project Service Director, Rikke Clausen fortæller: ”Vi glæder os til at få fingre i Audis data, så kan vi kan få brugt vores hands-on erfaringer med digitalbåret kundedialog og omnichannel integration mest optimalt.”

I den kommende tid vil Audi Danmark med hjælp fra Magnetix få defineret, hvordan den nye digitale tilstedeværelse skal bringe et af verdens førende bilbrand på digital omgangshøjde med deres egne ambitioner og målgruppens forventninger til en bil i premium segmentet.

Jimmi Eriksen

Executive Director


(+45) 8838 3010