Alm. Brand skruer op for CRM

7. august 2018

Alm. Brand vil være Danmarks mest kundefokuserede virksomhed, og nu er Magnetix valgt til at hjælpe med at føre det ambitiøse mål ud i livet.

For Alm. Brand handler det nye samarbejde i høj grad om tage endnu et skridt i retning af at møde kunderne med indsigt og relevans på tværs af alle berøringsflader.

Strategier, processer, teknologi og eksekvering skal tænkes sammen for at skabe en positiv, personlig oplevelse hos kunderne. Det er en kæmpe udfordring at tage på sig – men alternativet er at stå stille og overlade scenen til konkurrenterne. 

’Vi vil sætte vores kunder i centrum og være dén virksomhed på det finansielle marked, som bedst forstår og formår at tænke hele vejen rundt om kundernes ønsker og behov.’

– Simon Steen-Petersen, Marketingdirektør, Alm. Brand. 

Med Salesforce under motorhjelmen

Digital dialog på tværs af kanaler er både et strategisk valg, et mindset og en teknisk disciplin. Alm. Brand benytter Salesforce og det er på Marketing Cloud at ambitionerne indenfor marketing automation skal realiseres. 

’Med de store ambitioner, Alm. Brand har for kundedialog, er valget af Salesforce som platform det helt rigtige. Det er netop i integrationen af 1-til-1 dialog på tværs af salg, service og marketing, at Salesforce viser sin styrke.’

- Thomas Gjermansen, Head of Martech, Magnetix

For Salesforce er Alm. Brands digitale ambitioner en stor fjer i hatten. Det er en showcase, der i høj grad er med til at positionere Salesforce – og ikke bare i Danmark, men internationalt.  

I Magnetix er vi selvsagt også stolte af, at Alm. Brand har valgt os som samarbejdspartner. Det er et af Danmarks største og mest respekterede brands, som er klar til at gå nye veje sammen med os. Og vi er allerede i fuld gang med at sætte både tanker og strøm til de store ambitioner.

Se mere om Alm. Brand og Salesforce

 

https://www.youtube.com/watch?v=eaexHKLnjtY

Caroline Bernsdorf

Caroline Bernsdorf

Senior Consultant


4190 5014