Stærkt brand skaber stærke følelser

Royal Copenhagen har i 240 år skabt stærke følelsesmæssige bånd til sine kunder; det er et brand der nærer passion og engagement - og ved at arbejde målrettet med kampagner der skaber involvering på fx sociale medier, har de opnået samme stærke emotionelle bånd i de digitale kanaler.

Indhold der er værd at dele

Royal Copenhagens kampagner er først og fremmest en studie i at skabe involverende indhold der begejstrer sit publikum.

Kampagnen "Blue Elements" fik mere end 15.000 mennesker til at udvælge, 'snappe' og kommentere deres favoritdetalje ved porcelænets mønster. "En Stjerneriflet Jul" fik mere end 16.000 til at blive Royal Copenhagen-ambassadører og sende en e-mail til en ven. Og kampagnen "100 Kopper & Krus" fik mere end 10.000 til at tage et billede af et perfekt øjeblik og dele det på instagram med hashtagget #ElevatingMoments.

10.634
Smukke øjeblikke er fanget af Royal Copenhagens fans på Instagram med hashtagget #elevatingmoments

Smukt på alle skærme

Alle Royal Copenhagens kampagner er udviklet som responsive løsninger med høj æstetisk kvalitet

Royal Copenhagens målgruppe har høje krav til den æstetiske oplevelse, så hver kampagne designes så både produkt og koncept kommer til sin ret på både små og store skærme – uanset om det er store fade på små mobilskærme eller fine små mønsterdetaljer på de største desktop displays.

En digital 240-årig

Hver eneste kampagne er en nytolkning af Royal Copenhagens visuelle arv i en digital tidsalder.

Hvordan kan man formidle alle de taktile og æstetiske kvaliteter ved Royal Copenhagens produkter på en skærm? Med innovative brugerinvolveringsgreb og sans for at gengive visuelle detaljer bliver produkterne omtolket til en digital oplevelse der kan videreformidle brandets stolte arv til en ny tids publikum.

Se løsningerne her

Digitale løsninger skal ikke beskrives, de skal opleves. Klik selv og besøg Royal Copenhagens verden.

Jimmi Eriksen

Director of Campaign Services, Partner


(+45) 8838 3010